tjenerixen! -Lina

tjabare!
idag har jag inte ridit Molle.
han fick stå.
red i rimbo istället, fick lady.
hon var skiiiit fin. :D
hon gick i stadig form hela ridpasset.
hon var inte stumm alls som hon brukar vara!
hon var lite busig och ville bara springa.
men när man var "kvick" i fingrarna gick hon ner igen! :DD
hon är en väldigt fin ponny.
ska snart släppa in hästarna, eller ja om typ en timma! ;)
tänkte berätta om min normala dag! ;D
när vi var i skolan så gjorde vi ett framträdande som vi ska göra på kulturveckan nästa vecka!
det gick ganska snabbt och bra! :DDD
sen spelad jag klarinett, det gick bra! :'D
sen på rasten lät jag Rasmus fota lite och jag spelade lite fotboll, gungade och flummade runt på skolgården! ^^
det var iaf kuligt ;)
imorgon ska jag åka in till stockholm med klassen och gå på skansen! :)
det ska bli kul!
typ så, det var inte så mycket om skolan! ^_^
aja, ska göra en fem minuters kola nu :DDD
sen ska jag åka till ponnysar och hestar! :)
puss och kram från Lina och Molle! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen gud vilken söt ponny! :D

2011-05-25 @ 20:05:10
Postat av: Sara

gud vad söt din ponny är, Molle va?

2011-05-25 @ 20:05:54
Postat av: Marina - Ryttare

Hej, skulle vara kul om du/ni ville vara med i dagens blogg hos mig. Anmäl dig och få chansen att vinna en FET länk till din/eran blogg inför 100 läsare. Passa på ! Klicka på länken nedanför för att komma till tävlingen :

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/07/10/8219842-dagens-blogg-hos-sweetmesweet/

Förlåt om du/ni inte gillar reklam .. :(

2012-07-10 @ 14:29:16
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0