hejsan -Lina :D

Hallojsan!
haha det var en skn dag idag så måste skriva ganska mycket om den :DD
först hade vi matte och engelska.
på matten gjorde vi bara tråkkkkiiiiiga saker.. :((¨
på engelskan skulle vi skriva några meningar om något.
jag valde en kompis som betyder skit mycket.
aja!
Nicole, en klasskompis, satt brevid mig.
det typ spökar i våran skola :O
asså, jag tror inte på sånt igentligen men endå ni ska få läsa!
Nicole och jag satt och pratade lite, då när hon precis skulle hålla på med datorn blev den skit konstig! :S
pilen åkte ner och tröck upp några program och tog bort dom igen! D:
sen åkte den ner till start och trög på saker där.
sen åkte den upp till programet Nicole höll på med och tröck bort den.
sen berättade att deras klocka kun de inte sitta uppe på vägen där den brukar, för då stannade den?! :O
ingen gör något det är ganska konstigt!!
sen hade vi andra lektioner som inte var så rollliiiiiiiga D::
men sen åkte jag till stallet efter skolan.
jag och becka red.
vi sa först att vi skulle rida ut, sen bah: ne vi rider på volten fast sen bah: fast vi rider nog ut istället! xD
haha, red ut på rådmanrakan! :D
kuligt!
sen skulle sara precis rida stallägarens nya häst! :)
aja.
har precis kommit hem.
lyssnar på musik och så, chattar med finaste cheyen! <3333
puss och godnatt era gullungar :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0