Hejsan -Lina

Hejsan alla!
förlåt att jag inte har bloggat! D:
i Fredags kunde jag inte för jag var med en kompis som sov här till lördag!
vi var nere i Södan hela kvällen.
så hann inte blogga och så!
Sen på lördagen så var jag nere i södersvik med en kill kompis som bor där. :)
Hannes heter han, fett shysst! :DD
sen sov jag hos min kompis lördag till söndag.
när jag kom hem på söndagen så red jag först sen så fixade vi hemma, så FICK inte annvända datan! :(
aja här kommer helgens ridturer!
Fredags:
red ut med Ida.
red rådmanrakan! :)
det var jätte kul!
i lördags åkte Puh (Idas häst) så då passade vi typ på att rida innan han drog liksom.
Lördag:
Red ut på rådmanrakan till Maren med sara.
vi red lite fel när vi skulle hem xD
man kunde förut rida över en åker för att komma hem, men där var det staket? :S
så vi vände och tog skogsvägen hem istället ;)
funkade det med! :D
haha, det var kul så nu kan jag maren också!! :)
hihi, *stolt*
sen red vi lite på volten efter, han var skit mjuk och gick i form typ hela tiden på volten :')
Söndag:
red lite dressyr på volten!
han var stummm och stel så formen gick inte så bra.
han blev red några gånger och man märker att han inte är en dressyr häst liksom! :SS
red upp LC:1 då ville han inte gå ut i hörnen, osv.
aja, hoppning är det som gäller! ;)
hihi!
Amanda red dressyr på grisen, REBECKAs ponny.
grisen eller ja GREASE är en maxad C, fin ponny e hon iaf.
hon är inte heller dressyr ponny! :p
men man ser att hon vill iaf!
Idag:
Red ut en lååååååååång sväng runt riksviken.
mysigt!
molle gnäggade as mycket till grisen för hon brunstrar.
ja det var skit kul och så.
rebecka åkte hem till mig efter skolan, roligt hade vi íaf! ;)
aja kramar från mig och molle.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0