hejsan ! ;)) -Lina

nämen tjenare! :D
tack för alal underbara kommentarer jag har fått! :'DD
Molle säger detsamma ;)
hoppas ni har det bra!
själv är jag skit glad, vet inte varför? ;P
men idag ska jag iaf hoppa med rebecka! :)
ska bli kul, kommer kanske några bilder!
idag var vi på utflyckt med klassen till SKANSEN! :D
det var skiiitakuligt.. :DD
jag gick med amanda och julia.
vi tre var dom enda som gick in i akvariumet!
dom hade typ skrivit fel för det stog att det var en orm som var 30 meter! :O
tror dom skrev fel iaf!
det var jätte kul på skansen idag! :)
han som körde oss dit gick oxå på skansen, haha xD
han skulle skjutsa hem oss oxå så då passade vell han på ;))
hihi! :))
efter skansen åkte jag till norttälje och gick på stan!
skulle gå på stan med Holger, alex, julia och zara.
men killarna försvann så vi gick till subbway själva! :D
när vi satt där så gick dom förbi, holger FÖRSÖKTE sno mina chips fast jag är ju pro så jag tog tillbaka dom ;)
tihihihi! :DD
sen skulle holger på utvecklingssamtal i skolan så då gick alex med mig, julia och zara! ;)
det var kul, han tyckte typ det var jätte pinsamt! X))))
men han harmade oss hela tiden :S
fick tyyyp damp )::
men han var snäll och följde med oss till H&M, kappahl, lindex och H&M igen xD
haha behövde köpa skolavslutningskläder!
köpte en blå tröja med svarta volanger och svarta njuka shorts ;DD
skit fina!
aja puus på er och ah det bra!
glöm inte kommentarerna! :DD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0