Hallojsan! :) -Lina

Hoppas ni har det bra där hemma! :D
själv mår jag toppen! :)
kommer en bildbomd strax på mig och världens sötaste ponny! :'DD
dagen:
orkar inte skriva så mycket iadg faktist.. :/
orkar inet skriva om skolan :SS
men idag stog ju Molle.
fast jag red endå, fast inte på honom dåh! ;)
jag red på ridskolan i rimbo, fick Lady.
Hon var jätte mjuk i munnen och ville gå i form hela tiden.
hon brukar vara ganska sprallig..
men det är en fin ponny det!
mamma fick mocka idag ^^
orkade inte göra det, plusm jag skulle äta på maackdonken ;D
just nu sitter jag och lyssnar på musik och så ;))
orkar faktist inte skriva mer nu! :((
sorry men ni får iaf kommentera ;)<33
krammisar och pussar från Molle och Lina :DD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0