förlåt.... /Lina

asså förlåt att jag inte skrev igår :'(..
jag var med becka sen skulle vi på hoppträning! :D
hopptränigen:
det gick vell bra ;)
han hoppade as bra och var jätte fin.
hostade inte mycket alls, hoppas det går bort nu!
men jag red iaf skit dåligt.
jag ville hoppa men endå inte, tur att jag har en snäll ponny.
jag kom jätte fel på ett hinder så både jag och Molle svängde åt sidan.
men sen kom  jag över.
vi tränade omhoppnings svängar ;)
det var skit kul :D
bilder kommer längre ner på inlägget ;D
dagens ridning:
jag och rebecka red runt heeeeela riksviken ;)
det var as kul :D
ja, vi galopperade mycket så molle var typ "halv svettig" ;)
men det gick bar han studsade inte så.. :D
imoegon ska jag nog rida barbacka, sen putsa! :DD
skriver mer imorgon OFC!
ska kanske in till granngården imorn så jag kan köpa flughuva och flugsprääääääääyyy :D
jahap.
ska kolla på BIG MAMMA IN THE HOUSE 2 :D
SYNS BEBISAR :D<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag gillar värkligen din häst. den är så fin! (:

2011-05-20 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0